Saman Vindecator
Precizari introductive:
1. Acest ghid este unul strict pentru PvP.
2. Samanul vindecator este cea mai versatila clasa si este pur sisimplu imposibil de spus care este "reteta" ideala, fiecare fiind libersa-si dezvolte un stil propriu. Aceasta este o abordare personala asamanului vindecator in pvp.
Statusul
Statusul general recomandat este 1 vit 2 int. Eu recomand 1 vit 5 intpana aveti int la maxim, iar apoi full vit si full dex. Str esteultimul. Explicatia este simpla. ca shaman in pvp NU aveti nevoie deaparare. Stiu, suna ciudat dar chiar asa este, iar viata poate fisuplimentata
bine mersi prin obiecte cu mult pv dar mai ales prin skill-ul leac. Deci puteti lejer sa mergeti pe acest raport un pic extrem.
Competentele
Adevarata putere a shamanului sta in competente. Fara ele e mai slab ca un caine flamand, iar cu ele un adevarat reaper.
1. Leac. Unealta cea mai de pret si motivul principal pentru care veticastiga majoritatea duelurilor. Obligatoriu acesta va fi primul master.
2. Chemare Fulger. Principalul skill ofensiv. Are un timp de incarcaremaricel (comparativ cu celelalte), dar damage-ul imens si mai alessansa de necunostinta merita cu varf si indesat. Faptul ca are areadamage este un bonus inutil in pvp. Masterul 2
3. Accelerare. Unul dintre cele mai subestimate skill-uri din joc.Viteza de miscare si viteza farmecului sunt vitale in orice duel. Vetivedea cand ajung la tactici motivele exacte. Masterul 3.
4. Aruncare fulger. Viteza foarte buna (7 secunde) si damageconsistent. Alternativa la al doilea master in locul chemarii datoritaacestei viteze. Pacat ca nu are sansa de necunostinta.
5. Gheara fulger. Viteza decenta si daune bune dar datorita faptului canu e nici cel mai rapid si nu are nici sansa de necunostinta ilrecomand ca al 5-lea master
6. Atac fortat. O ineptie. Cel mai prost skill din tot jocul. Nu as pune puncte pe el nici macar dupa ce as avea 5 mastere.
Echipament
1. arma trebuie sa fie obligatoriu clopot antic sau evantai vant toamnacu paguba competentei cat mai mare. Paguba medie nu conteaza. Incercatisa puneti pe arma o piatra a reintoarcerii cat mai mare si pietre antirazboinic si anti sura
2. armura nu prea conteaza ce este cat timp are piatra grabei cat maimare. Incercati sa o gasiti cu bonus de pv si bonus la viteza farmec
3. scut imun la necunostinta este ideal indiferent ce scut este.
4. restul mult pv si mult int. Bonusuri de viteza farmec sunt binevenite.
Note generale
Incercati sa aveti cat mai mult pv viteza de miscare si viteza farmec.
1. PV. Mult pv inseamna ca rezistati mai mult in caz ca sunteti prinsde un stun si incasati cateva vraji. Cu cat aveti mai mult cu atat vetiputea sa rezistati mai mult in dueluri. Bonusuri de pv, bratari deargint/aur alb, cercei de abanos, etc
2. Viteza de miscare. Cu o grabei +4 papuci la +9 si G la accelerareajungeti pe la 188 viteza de miscare. Adica nu o sa va prinda nimeni.Si cine nu te prinde nu-ti va da damage.
3. Viteza farmec. Unul din aspectele ignorate chiar de multi shamanidin pacate. La viteza 200 timpul de incarcare al vrajilor seinju****teste. Adica dati de 2 ori mai repede in adversari cu vrajilevoastre. Un shaman cu viteza farmecului 200 si master pe aruncarefulger va fi o adevarata mitraliera si va da acest skill la fiecare 3,5secunde.
Tactici de duel
Si iata ca am ajus si la cel mai important aspect al acestui ghid.Chiar daca statusul e perfect si competentele puse la fel tot nu vetiface mare branza in dueluri daca nu aveti o tactica buna. Trebuie saghiciti adversarul sa-i cunoasteti vrajile si mai ales ordinea in carele da. De ex un razboinic corp va da vartej si taietura tripla imediatdupa ce v-a prins stun. Deci calculati cat timp a mai ramas intrestun-urile lui si aveti grija sa va prinda cu viata full altfel riscatisa muriti din stun+vartej+tripla.
Dupa cum am spus si la inceput apararea nu conteaza dar viteza da. Amspus asta pentru ca intr-un duel trebuie sa fugiti. Alergati aparent
haotic pentru a nu lasa adversarul sa va anticipeze directia, dar inacelasi timp aveti mare grija la obstacole si la adversar. Cel mai raulucru care se poate intampla e sa ramai intr-un colt in timp ce un suramagie te seaca cu spiritul flacarii. In 3 secunde esti pe jos iar
adversarul rade de tine.
Invatati raza de actiune a diverselor vraji ale adversarilor (tropait,spirit flacara, etc) si incercati pe cat posibil sa va tineti in afara
acesteia. Veti reusi acest lucru datorita vitezei superioare (nu uitati de skill-ul accelerare).
Dati de la distanta cu tot ce aveti si continuati sa fugiti pana candadversarul e mort. Vindecati-va cand aveti nevoie dar atentie la cedistanta este adversarul. Vindecarea nu se poate face din alergare sicu un adversar aproape riscati sa muriti.
Singura situatie in care este permis sa veniti sa dati de aproape cuclopotul/evantaiul este daca adversarul este foarte slab. Altfel nu
aveti nici o sansa.